COMMERCIE VOOR BEGINNERS
Must (Doel(en)) Het ontwikkelen en prikkelen van commercialiteit en het voeren van een commercieel gesprek. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemers hebben een stevige commerciële prikkel ontvangen en hebben geleerd om een verkoopgesprek gesprek te voeren met de focus op een win-win situatie waardoor de omzet verhoogd wordt. |
COMMERCIE VOOR GEVORDERDEN
Must (Doel(en)) Het voeren van een professioneel verkoopgesprek op verschillende niveaus waarbij de focus ligt op strategisch niveau. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft inzicht in zijn Sales performance en heeft geleerd op om op overtuigende wijze het gesprek positief te beïnvloeden waardoor resultaten stijgen. |
ONDERHANDELEN VOOR BEGINNERS
Must (Doel(en)) Het voeren van een onderhandelingsgesprek waarin gestuurd wordt op het te behalen doel. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft inzicht in het proces van onderhandelen en heeft de beginselen geoefend waarbij hij de basis elementen op een goed onderhandelingsgesprek te voeren kan benutten. |
ONDERHANDELEN VOOR GEVORDERDEN
Must (Doel(en)) Het voeren van een professioneel onderhandelingsgesprek op zowel strategisch als tactisch niveau waarin het behalen van een ambitieus rendement het uitgangspunt vormt. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer creëert zijn/haar onderhandelingsruimte en is in staat in te spelen op de signalenen op strategisch en tactische niveau waardoor hij/zij in elke situatie leert schakelen. |
TELEFONISCH (VERKOOP) AFSPRAKEN MAKEN
Must (Doel(en)) Het verhogen van de score van afspraken voor een commercieel gesprek. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemer heeft een gefundeerde basis gelegd om succesvol telefonisch afspraken te maken en heeft dit daadwerkelijk in de praktijk gebracht. |
SALES COACHING
Must (Doel(en)) Het gericht coachen en sturen op Sales resultaten waardoor de medewerker de resultaten ontwikkelt en verbetert. |
Modelling (op welke manier wordt gewerkt aan de doel(en)
|
Match: (wat levert het behalen van de doel(en) op?) De deelnemers hebben een prikkel gekregen om met de inzet van sales coaching effectief en geïnspireerd samen te werken aan de gestelde omzet doelen en de medewerker verder te ontwikkelen.
|